Sidor

söndag 5 maj 2013

Underbara dagar

Vi hade lite minisemester i Småland nu dessa dagar. Innan dess var mini på fotosession och fotades med ett gigantiskt choklad! hon var jätteduktig! Sen- Var vi och fiskade lite och vi fick napp alla 4 men A's slet sig precis vid båten och tog krok och allt. Nu metade vi så hon hade inte det bästa spöet heller. Men det va en stor regnbåge hon hade på kroken! U tog nästa - en liten hane som sprutade ner mig med mjölke haha! Den va väl runt kilot. Sen fick jag en bjässehona på min. 2.2kg rensad- men U trodde den egentligen vägde mer. Jag Fick kämpa lite- vi kvinnor vi är envisa haha! Och när jag håller på och kämpa, då nappar det på morsans lilla metspö med haha men hon kämpade själv att få upp den som va lite under kilot rensad! Också en hane! Det va en väldigt trevlig sjö att fiska i. Tog inget foto på sjön tyvärr för mobilen låg i bilen haha... Här kommer lite foton från vår semester. Färgade mors hår med! Lite nytt glitter och lite sticklingar från muntan som ska produceras i massor! Love mynta! Marockansk är denna.
Kommer lite andra foton med! TacoMys m mini när vi kom hem med!

Måste ta tag i röran på balkongen :/

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)