Sidor

onsdag 22 maj 2013

Sååå Ledsen

Ligger här i min säng med en febrig dam :( andra dagen jag skulle jobba. Jag blir såååå ledsen och pinsamt är det. Stackars liten som är sjuk, men stackars mig med denna jäkla oturen! Fan blir riktigt ledsen! Men vem har sagt att mitt liv ska flyta på lugnt och fint? 
Luren är det fel på eller rättare sagt abonnemanget så jag är glad att min fina granne låter mig låna hennes nät så jag har nån kontakt med omvärlden. Så ledsen. 
Tips förresten på nedkylning av barn där de inte vill döda en?! Kalla fuktiga handdukar har jag provat nu men icke poppis... Hon har ont överallt :((
Suck, Alvedon och vila. Sen kör väl alvedonen igång och hon blir pigg som en lärka i en halvtimme och sen off igen... Barn är konstiga med det där... 

Ja jag ska ligga här och tycka synd om mig själv en stund till.. Pinsammaste grejen! Usch!!!!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)