Sidor

torsdag 23 maj 2013

Seminarium och Aliens?

Ikväll var jag och lyssnade på Charlie Söderberg som hade ett seminarium som hette  "Få ett rikare liv" 
Det var väldigt inspirerande och mycket har jag hört förut. Jag åkte dit med min pojkvän och han verka ha god nytta av det vilket jag tyckte va skoj:)

Kommer skriva ett helt inlägg om själva seminariet så ni får ta mer del av det.

Kvällen skapa väl diskussioner, både till det positiva  och det  negativa så jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på. 

Mina frågor till mig själv blev:
- Vågar jag?
- Varför vågar jag inte?
- Är det rätt/fel?

Några andra blev mer peppande! 

Men allt handlar om att få en spark i ändan.... Men samtidigt kan man ju inte gå ut i blindo utan att känna att det är det man tror på till 100%

Så under diskussioner växte denna bilden fram haha... Nattsudderi! Hmmm vad säger mitt undermedvetna?!!! Jag vet kan inte rita haha men tyckte det va lite roligt...



Och så en bild på Charlie (lånad- då jag själv glömde fota i all tjohej)

Men vi prata med honom ett par meningar iaf :)

Gonatten :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)