Sidor

söndag 5 maj 2013

Sparkar mig i r*ven

Är så trött på mig själv. Som fjesar fram och tillbaka med saker. En 52:a där bak skulle jag ha och jag ger mig en mentalt nu.... Här och nu. Nu är latheten slut och ikväll planeras träning in. Hur jobbigt det än är att röra på denna feta kropp måste jag göra det. Vill jag va fet? Svar nej, det vill väl ingen! Jag har bara varit så jäkla bekväm och lat! Helt och slätt enkelt lat! Visst hade det varit bra med någon som motiverade och sparkade mig i ändan. Men i slutändan är det bara jag som kan göra det själv ändån! Hej träning och lite sundare leverne. Hejdå din jävla latmask! Sagt förut inte gjort! Nu görs det! Nu nu nu! Jobbet kommer innebära cykelturer nästan varje dag fr.o.m. Den 20 maj. Så där får jag en del gratis. Nu ska det planeras in ordentligt! Inget gott på vardagarna! Träning ute oavsett pollen och träning inne oavsett trötthet!

Som sagt är måttligt trött på latmasken och svullot inom mig. Jag har ett fetto inom mig som ska dö! Dö fetto-latmask, dö!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)