Sidor

måndag 13 maj 2013

Ekonomiskt!


KORT DATUM + FRYS = ekonomiskt

Eller vad säger ni? Är ni som mig och kollar "rödlappar" på exempelvis Willys där de sätter kort datum flera dagar före utgång? Alltså inte samma dag eller dagen innan utan ett par dagar innan! 
Igår fick jag 2.2kg blandfärs för 25:- . Kom hem delade upp det som man ändå måste göra i vårt lilla hushåll. 6 påsar fick det bli. Det tycker jag är ekonomiskt utav mig! Hur handlar ni ekonomiskt? Vet att ni är många som läser och det är verkligen inte förbjudet att kommentera, för jag vill ju verkligen höra vad ni tycker och det bjuder ju in till lite diskussion i framtida inlägg :)


En vecka kvar till mitt nya jobb men kommer fortfarande att göra naglar :)

Det va förresten invägning idag. Svårt att skriva på sidorna med paddan - ska försöka ändra med datorn sen.  Ni får kika på resultatet iaf. Är mycket nöjd då jag inte kunnat träna som jag planerat och velat pga allergin som har och är ett rent h*lvete!!!!

Ha en skön måndag! 

Och tänk:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)