Sidor

tisdag 21 maj 2013

Kärleksmotivation

Älskling gav mig ett par nya dojor! TACK ÄLSKLING! Så det va väl hans sätt att inspirera mig kanske haha eller tyckte han jag skulle ha tennisskor precis som honom och mini. Hjärtat fick ett par vit och röda som man kan byta ut kort i sidorna och göra dem lite roliga. Får fota dem sen :) 
Jobbet går bra men kommer ha ont i ändan. Första dagen igår fick jag njuta av sol...men ond rumpa och trötta lår! Men fettet ska cyklas väck. 
Imorgon får jag nog dö i regn... Önskar jag hade körkort och bil en sån dag!
Så dig va jag ledig men fixade lite naglar. Fick fria händer, tyckte dem blev helt ok. Eller vad säger ni?
Kan följa mig på instagram 'Dorpan'

Nu kikar jag lite på The Following efter en välbehövlig dusch och lunch till imorgon: sallad och makrill. Ska försöka komma i säng i tid idag, det är en lång dag imorgon. 

har även startat en grupp på fb där man  ska hjälpa och stödja varandra i sin viktnedgång. Får hoppas vi kan göra nytta för varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)