Sidor

söndag 19 maj 2013

Fjärilar


Ja då påbörjas min 3.5 mån resa på nytt jobb imon. Det är bara ett vik inom vården men dock ändå ett jobb mer än ett sommarjobb...  Ska upp före fan har fått skorna på sig och har dösvårt för att  somna.. Känns somliga torftigt med info men det ska nog bra ändå. 

Fler resor kommer startas. 
Imorgon kommer jag inte väga mig utan väntar till nästa måndag då jag känner att jag stått still. 

Börjar ju cykla i mitt nya jobb så det blir ju att man kommer röra på sig mer :)

Men jag behöver säga detta till mig själv!
Men så är väl läget.... Får ta den smällen imon kväll. Då jag jobbar hemma med imon... 

Långa dag tuffa tag :) 

Natti - ett avsnitt Grimm ikväll så jag somnar. 5h ska jag nog klara mig på

Fjärilar i magen......för mycket och allt!

Vägen har varit lång men är nog på väg åt rätt håll...(?) hoppas jag iaf... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)