Sidor

måndag 6 maj 2013

Dagen och ny invägning nytt tag?

Ja den blev inte som tänkt. Vägde in mig idag. Tillbaka till ruta ett, men det visste jag. så nu är det 20kg som ska bort! det blev Ingen träning men det blev squatsen! Den utmaningen släpper jag inte. Försöka göra nåt fysisk aktivitet imon. Hoppas de andra allergipillerna hjälper lite mer. Idag har jag känt mig sjuk som bara den!


Jag vet inte hur många chanser man får ge sig själv... Men denna chansen ger jag mig och jag behöver er hjälp och motiverande! :) min älskade pojkvän behöver med tappa så vi ska försöka träna ihop. Han är tyvärr större gottegris än mig haha men vi behöver och har mycket att se fram emot genom att gå ner i vikt!
Vilken omgång detta nu är men idag va en ny dag en nystart och en ny chans till ett sundare liv!

Här är Dagens naglar med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)