Sidor

onsdag 8 maj 2013

Besviken

Vindar vänder fort. Jag borde ha vant mig vid detta laget. Tråkigt nog. Men jag försöka sätta mig över det, jag måste tänka på mig och mitt lilla hjärta. 
Men man kan inte hjälpa om man blir. Ledsen och besviken - det måste man ju med hantera.
Min allergi är inte bättre och träningen har inte gått fullt som planerat men squatsen görs :) och försöker röra på mig aktivt ute med dottern. 

 Imorgon är Kristi flygare - ska ni göra något speciellt då? Jag fick nog fritt schema så ska försöka få ordning på balkongen, städa och försöka  göra något trevligt, det blir planera matsedel och ny träning för nästa vecka samt se om jag kan få bukt med min allergi...

Trist tråkigt tragiskt är dagens negativa T-ord

Entusiastisk engagerad emotionell är dagens positiva E-ord

Godnatt- nu är det jag och boken - igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)