Sidor

fredag 15 mars 2013

Vitt

Det är inte bara mitt hår som är vitt - allt ute är vitt blad, grenar, sökt är täckt med vit frost :) det är en månad imorgon sen det hände, känns tufft än. Men har väl börjat ta mig i rätt riktning. Dvs uppåt. Även om jag kraschar snabbt ibland så ligger jag inte på botten iaf. Och en solig dag som denna med den vackra omgivning jag såg när jag vaknade blev jag glad. Det är nåt med frost och sol. Det känns så rent och oskyldigt vackert ut!
Det är fredag. Min dotter åker och jag har fyllt varenda tomrum till timme. Förutom ikväll... Då blir det nog Katniss och jag. Och en kopp te. Men allt kan ändras.

Vissa tar sina chanser
Vissa missar sina chanser
Och vissa chansar inte ens

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)