Sidor

onsdag 6 mars 2013

Dorpans lag

Live life with love, and love life to live. (Mitt eget citat)

Pain is temporary, quitting lasts forever. (Lånat)

Jag glömde det för en stund då jag uppslukades utav sorg.
Då en vän påminde mig att det finns alltid ett ljus i tunneln och att hon skulle finnas där.

Jag insåg själv inatt att ljuset finns där. Sen hur långt dit det är eller vilken väg det blir att vandra spelar ingen roll. Eller vad det är för nåt på andra sidan spelar hellre inte nån roll. Det är i ljuset.

Och detta är inte jag.

Jag är:

# glad
# energisk
# framåtsträvande
# envis
# rolig
# ser helt ok ut
# på väg mot ett sundare liv
# den som aldrig ger upp
# stark
# en tänkande människa
# en underbar mamma
# en bra vän

Och mycket mer! Dags att resa sig ur askan som Fenix och bli en vacker flygande fågel igen

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig och tror på dig:)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt! Jag har missat din kommentar! Tack! Jag tror på mig med och tyngden har lyft och nu lyfter jag mig själv :)

      Radera

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)