Sidor

måndag 11 mars 2013

Böcker, Träning och inre styrka!

Jag måste börja! Min jäkla hosta dödar mig så fort jag anstränger mig... Och nu har jag fått feber - igen! Sjukt! Ska testa på o köra bodybalance imon dör jag så dör jag! Nåt måste jag göra... Och en längre promenad om det inte är så jäkla kallt, mina luftrör drarihop sig när jag är förkyld men kylan hjälper inte ändå... Och man blir ju sjukt taggad när man ser mister i maroon5 köra mmmmmmmmmm..... Hubba hubba hihi...

Jag läser just nu om Katniss- ni känner säkert igen hennes karaktär ifrån Hungerspelen-Hunger games! Jag är nu inne på bok två och har plöjt genom mig till hälften. Ni som inte känner igen omslaget så läser jag den engelska boken. Gillar att läsa på orginalspråk. Men Gud vad jag längtar efter nästa film!!!! Åh så spännande den kommer vara. Vad läser ni för något?

Jag läser lite annat i mellan med :) det är där jag samlar min inre styrka och får kraft att tro på livet och tro på en morgondag. Rekommenderas starkt! Rhonda Byrne hon kan!

Var hittar ni er inre styrka?


Så ikväll blir det Katniss äventyr som får vagga mig till sömniga ögon och hoppas att det inte är allt för spännande, då somnar jag aldrig. Fick en rädd liten tjej instänger som snarkar nu som en stor Karl bredvid mig haha... Ja det får gå bra för ikväll... Hon hade många tankar innan läggdags som ställde till det. Nu ska jag kurera mig och bli frisk! Jag ÄR frisk!

Kram på er och god kväll!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)