Sidor

onsdag 13 mars 2013

Fantastiskt!!

Ja det är det när man gått i pyjamas (well mjukiskläder hela dagen-vilket är pj för mig) och haft scarf runt halsen för att inte frysa. Hmm tänker ni... Vad är det för fantastiskt med det? Jo för att man hoppar i sängen med scarfen och kan inte komma på vad det är som känns bökigt haha...
Nåja torr Dorpan-humor! Har iaf lyckats tvätta idag- allt annat får vänta till imon. Så 2 Alvedon och fortsatt läsning på boken... Bara 130 sidor kvar så det tar vi ikväll med lite paus för Greys! Hr ju mina sk tv-pojkvännen där haha...man får ju nöja sig med vad som finns tillhanda!
Så imon ska jag börja på tredje och sista delen av hunger games. Sen blir det 50 shades of grey (på engelska såklart) så jag har bokat vad jag ska läsa framöver. Det är skönt att jag kommit in i läsarperiod igen. Föll ur innan... Jag älskar ju att läsa.

Vad läser ni?!


Vet ni vad som mer är fantastiskt?

Min dotter! min absolut underbart fantastiskt smarta och vackra dotter! Hon är nåt speciellt och världen ligger framför hennes fötter!

Och ja jag vet att min blogg har varit lite Depp senaste tiden och det får den ha varit och kommer säkert vara då och då. Min kanal att få utlopp för saker och ting. Så är det bara :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)