Sidor

måndag 29 april 2013

Skulle berätta:

Nu tror ni säkert det är jättestora nyheter men nä inte värst haha.. Det är bara att jag fått ett vikariat från mitten av maj till siste augusti. Ja det är inom vården men jag provar på inom hemvården och ser lite vad det kan ge :) jag kommer fortfarande bygga naglar- det är så kul! Så det år fortfarande att boka tider bara. Under maj månad har jag ju erbjudandet att man får nytt set för 400kr oavsett dekoration glitter eller färg. Det låter väl som ett bra erbjudande ;)

Sen har jag haft en underbar helg med min älskade. Vi åt gott både fredag och lördag men fredagen laga vi hemma och stupa i säng kvart över tio haha men på lördagen tog vi en riktig helkväll i Malmö med middag på rose garden för att fortsätta på lilla torg och sist hamna på Harrys. Väldigt trevligt. Vi behöver det ❤

Idag skulle jag egentligen gått bredvid men min migrän gav mig en påhälsning så det blev inget med det... Men gör inget gått bredvid innan så nemas problemas!

Jag är så kär i denna vackra man!
Älskar dig så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)