Sidor

lördag 6 april 2013

Appen!

Appen går inte ner i vikt åt dig.
Appen tränar inte åt dig.
Appen tar inte besluten åt dig.
Appen är bara ett verktyg, ett bra sådant.

Den heter träningsappen och glöm det där med att jag hinner inte träna eller har inte tid. 10 min om dagen och kör genom kroppen (det minsta).
Jag har gratisversionen och det räcker för mig (än så länge!)
Ladda hem idag och kör sen träning du vill eller en helkroppsträning på den tid du "hinner"
Här kommer lite bilder från den!





4 kommentarer:

  1. Ja många gånger kan det hindra människor från att träna överhuvudtaget för att dom inte känner att dom har den tid det tar. Men allt är ju bättre än inget och hinner man bara 5-10 minuter så är det jättebra. Nästa gång kanske man har mer tid och tillslut så kanske man tar sig mer tid och prioriterar träningen istället för nåt annat som inte är lika viktigt.
    Så det gäller ju bara att börja!
    Bra tips tycker jag, även om jag inte kan göra det:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla tips är bra och kommer med fler:)

      Radera
  2. Åh! Den såg ju jättebra ut! Tyvärr hittade jag den inte i appstore, så jag antar att du har en adroid och inte en fruktlur.

    SvaraRadera
    Svar

    1. Dorpans Liv8 april 2013 20:02
      Hej Kamilla! Jo det är till iPhone. Den har bytt namn! Daglig workouts heter den. Sök annars på träning så hittar du :)

      SvaraRadera

      Radera

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)