Sidor

torsdag 4 april 2013

Piuh!

Rensat skit på balkongen. Fick lite hjälp att slänga. Men har lite önskegrejer jag vill ha - men får nöja nog mig med det jag har. Ska iaf investera i nån lykta ungefär som de på bilden:) eller några större till värmeljus.

Nu har vi mys.

Imorgon blir det städ och andra viktiga saker och mys till lets dance på kvällen!

15 squats är gjorda (+balkongröj) ingen träning dock. Hoppade dock hage en stund hihi..

Dagens mat: korvgryta på pepparrot, äpple och lök samt lätt crème fraîche - rivna morötter och ris till det. Försökte slippa riset men dottern började då trilskas med sitt - och det är det inte värt :/ men mager korv och inte så mycket ris. Nä är nöjd m den måltiden!

Appen testar jag i helgen istället :) men har en känsla av att den är superduper!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)