Sidor

måndag 8 april 2013

Nya tag

Nya tag. Såg mig på foto igår... Fruktansvärt. Allra helst när det är någon annan som tagit fotot och inte tagit det ur "det braiga perspektivet" nu jävlar!

Mina squats går bra. Knäna gillar inte dem så vant in på mellan 15-20. Ska börja ny med att utöka 1 om dagen från 20 st börjar idag! Ska även utöka min utmaning. Hålla på m squatsen. Och börja göra armhävningar. Jag börjar så lågt jag kan 2 st idag och ökar varannan dag! Samt köra 10 min på min app helkroppsträning!



Glömde väga in, men har vägt mig onsdagar innan så då gör jag det på onsdag igen! Nu får det va nog. Blundat allt för länge. Fokus på träning och hälsosam mat samt byta ut vissa måltider som jag egentligen hade hoppat över för jag inte hunnit äta eller orkat fixa. Undvika spannmål till den gräns jag kan. Godis finns inte på vardagar längre. (Aurora får på lördagen) jag får men bör inte ta på lördagen. Vin tillåts vissa lördagar. Och tja vad mer... Så långt än så länge.

Breakfast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)