Sidor

tisdag 16 april 2013

Året

4 månader har ätits upp av negativitet och saker som bara gått åt skogen detta året. 
Alla mina försök till att ta tag i mig själv har gått åt skogen, och varför? Ja svaret är ganska enkelt. Är livet galet och upp och ner kan man inte fokusera sig på saker som tex vikt. Man måste rätta till situationen först SEN kan man ta tag i annat. Jag känner att jag inte riktigt är där men har börjat få struktur iaf. Och vet vad jag vill och vad som ska hända. 
SÅ målen är satta... tuffa men ska ske. Träningsmålen är lite mer diffusa då min rygg strular och jag inte riktigt vet vilket schema jag kommer ha... struktur struktur så jag trycker in vad jag kan. Ska även strukturera upp "nät-tid" Vi ägnar för mycket tid åt nätet.... fattar inte..

Så målen har jag lagt i sidebaren. viktmålen och sen ska jag skriva upp min planerade veckoträning... och redovisa för mig själv här i bloggen vilket som blev av /bytades eller inte gjordes och varför... kanske inte så mycket för er del men för min egen...

.I söndags blev det långa och många promenader - njuta av vädret. 

igår blev det lite cykel lek och rens på balkongen (alltså ingen träning men rörelseglädje)

Nu har jag en sjuk tjej hemma så utemotion blir det inte....Hoppas på nån form av motion denna vecka... bättre planering för nästa.


here we come.

Finns inga fler ursäkter. NU kör vi!
Jag har hittat min grej, min balans... 
Det är att just ha balans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)