Sidor

onsdag 27 februari 2013

Viktrace!

Försöker lägga upp ett fungerande schema och god struktur. Eftersom resten av livet är upp och ner så måste man finna nån struktur i mat och träning. Jag kommer nu köra shaker men med en 4-åring är det svårt att köra ren kur. Någon som har erfarenhet utav detta?
Annars blir det mix och det blir lätt mer mat än på andra hållet.

Ni som kör lchf vet jag är stora förespråkare. Vill inte höra- ja allt annat är skit lchf är bäst, utan lite realistiska åsikter och synpunkter här. Tack :)

Kör ni annat? Vad kör ni?
Svaret : bra mat och träning vet jag att det kommer svaras- berätta Gärna lite utförligare!

Jag tänker så det knakar att göra det bästa av det hela.

Hur lägger ni som tränar hemma upp er träning? Utan redskap? Med?

Tänkte samla ihop lite folk som kan peppa varandra. Behövs!

På lördag ska mitt träningsschema va igång. Om hostan ska ta kål på mig P cupen. Nu är det slut med tramset! Fram tills dess hoppas jag bli bättre och ska lösa lite andra problem.

Ha en skön kväll!
Kommentera gärna!
Kram till er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)