Sidor

torsdag 28 februari 2013

Sömnlös

Klockan är 02.00 och jag jan verkligen inte sova. Det är alldeles för mycket omkring mig nu och tyngden över bröstet...- tja- vi ska väl inte säga att det lättar...

Tankarna svävar kring "dig"- vikt - överlevnad - vardag

Låter kanske inte så mycket men det är tillräckligt. Det blir tv-zapp tills jag somnar. Läser jag är jag rädd att natten susar förbi snabbt....

Kommer ni ihåg känslan när. Man är kär... Allt känns så lätt och molnen är fjäderlätta studsmattor som man tar sats mellan.

Well när allt raseras så känns det tvärtom. Som molnen har blivit blytunga och ligger och pressar på en.


Ett försök till innan jAg kastar in handduken! Sov gott därute!

Skicka hit honom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)