Sidor

måndag 25 februari 2013

Om

Jag vetat vad jag vetat idag. Hade jag löst saker på annat sätt. Kanske jobbat kvar i Malmö... Kanske levt annorlunda...
Livet tog en massa snabba vändningar lite väl snabbt.
Tyvärr kan man nog inte vända tillbaka och göra om igen...
Hmmm drömde jag sanndröm förra veckan ?
Ska jag be om nåt tillbaka? Kan man ?
Drömmen nu i natt hoppas jag INTE är en sanndröm...
Rådvill i mycket nu och kanske lite efterklok och eftertänksam.
Eftersom jag är vaken nu mitt i natten, söker jag ett jobb eller två!

2 kommentarer:

  1. Kan vara lätt att vara efterklok, men inte alltid går det att ändra. Men prova kan man om det är nåt man verkligen vill.
    Sköt om dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja efterklok är kanske inte rätt egentligen. Men saker inträffa som gjorde att de val jag gjorde innan passar inte längre. Kram och tack!

      Radera

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)