Sidor

söndag 9 juni 2013

Vägning idag istället för imorgon

Jag har så mycket nu och jag vill verkligen inte glömma väga mig nu när det går så bra. Jag är beredd på platån kommer snart men då har jag planerat in en högre växel. Men idag visade vågen -0.7kg men måttbandet visade inget i midjan. Troligtvis är det ändan jag tappat på denna gången. Det försvinner ju inte helt jämnt =)
Så nu har jag tappat -3.5kg på 5 veckor. Känns fantastikst. Inga snabba siffror men dessa små steg är bättre för då får jag inget stort snedsteg om ett sådant kommer utan det blir lättare att rätta till på vägen.

Jag äter allt men har koll på kalorierna (ibland blundar jag för dem när jag unnar mig nåt gott för annars får jag bara ångest ) - men det är mitt sätt. Bara man inte fortsätter blunda. Jag använder mig av denna hjälpen! (klicka här)


Jag borde ha tagit en före och efterbild, men jag är inte bekväm med att lägga upp det, kanske sen. Men får väl ta en så fort flytten är över. Det är mycket nu... Det är ändå 16.5 kg kvar att gå ner så jag kan ta en före och efterbild... Men jag vet ej om jag kommer vara nöjd efter att ha gått ner dessa 20kg men det är mitt hälsosamma mål.

Hösten kommer med ett gymkort. Det måste jag ge mig själv!både för vikten men även för att komma ut bland folk. Pojkvännen (blivande sambon hihi) och jag ska nog köra igång med lite salsa med till hösten. Så jag ska följa med honom på en nybörjarkurs =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)