Sidor

onsdag 26 juni 2013

Träningsglädje?! Samboskap?! Förvaring?!

Att finna träningsglädje är inte det enklaste. Jag har noll.. Vet inte vart jag ska börja eller nåt. Va ute och gick innan mycket men nä, nu behöver jag verkligen hitta något som jag kan samordna med egentid. För att gången att ha bott bara jag och mini med massor av egentid när hon exempelvis lagt sig eller varannan helg till noll egentid alls - nu är vi inte två under samma tak - nu är vi fem och oftast fler... Gymkort kliar gott i handen.... Men kostnaden....och träna hemma med fullt hus?!!! Eh svar nej- råd mina fina träningsmänniskor. Det räcker jag har dust när det gäller med mat och grejer..... 

Ja det finns positiva och negativa saker i att slå ihop två hushåll till ett....
Ingen enkel väg att traska...


Fråga! Hur förvarar ni era smycken - ni som har tusen örhänge osv som jag? 
Det här ovanför va sött men inte fullt tillräcklig!
Godnatt! Ett avsnitt Grimm sen sover denna:)

1 kommentar:

  1. Jag har också problem med vart jag ska göra av mina smycken. Maken ska såga till nån bräda eller nåt så jag kan sätta krokar på och hänga upp sakerna ligger dom så hittar man inte bland dom och dom blir lätt förstörda. Jag har tur och kan sätta upp dom i min klädskrubb . Då spelar det ingen roll om det är vackert Eller inte bara det funkar.
    När det gäller egentid och träning har jag inte så många tips. Jag kan ju inte träna så mycket och har mängder med egentid. Det är ju bara jag och maken och vovvarna såklart:-)
    Men jag älskade förut långa promenader för då fick jag motion och kunde tänka så bra.
    Även cykla var en favorit
    Men jag brukade också ta med en filt och söka upp nåt ställe där jag fick vara själv. Så på sommaren gjorde jag gympa där. Det varierade lite vad jag gjorde men det finns en massa saker man kan göra utan redskap. Lugnet och att vara ute är underbart! Även perfekt att göra yoga. Finns en massa på nätet man kan prova.
    Hopps du kommer på nåt som funkar för dig.
    Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)