Sidor

måndag 24 juni 2013

Midsommarmålet

Ja jag sa att jag skulle klara -5 kg till midsommar och -4.9 kg är helt okej. 
Men det va inte helt mitt mål så nån belöning får jag inte förrän jag nått minus 5 kg =) Men nöjd är jag. Sen kan jag ha gått upp nåt hg under helgen eftersom det blev lite gott så det är bra att jag inte belöna mig. Ska försöka få rätsida på flytten och allt innan jag tänker på allt annat. Men mitt mål är fortfarande att ha tappat allt innan detta året är slut!

Haft migrän hela natten så att sitta vid datorn nu är nog det dummaste jag gjort. Jag får nog lägga mig en stund igen ... det villl inte ge med sig... känns som jag ska bli sjuk på riktigt. Så det blir en dag hemma imorgon med sen är det jobb t.om. måndag. Bjuder på lite bilder och ska fundera ut ett nytt måldatum till nästa delmål! om jag inte gått upp för mycket i helgen så det blir att traska samma väg en gång till. 
KRAM!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)