Sidor

torsdag 13 juni 2013

Det händer massor..

Och när det händer massor då går skadan upp igen. Så haltar mig fram bland möbler och kartonger och försöker vara duktig.... Känner mig så jäkla off och handikappad och det är lite jobbiga saker på tråden samtidigt. Så vikten är inte i fokus för tillfället men så får det va tills jag landat... Så jag hinnner inte väga mig på måndag det får bli en hel vecka till innan jag väger mig. Men vägde mig imorse 
 Minus lite och minus på midjan :)
 Vi flyttar nämligen nu i helgen och måndag blir det städ och på tisdag är det besiktning. Må gudarna vara med mig att jag kan gå i trappor på söndag :/ jäkla ben-helvete! Men men är inte bitter, rygg och axlar är ju så Effing underbara med så det jämnar ut sig! Vi förtjänar nåt riktigt mysigt och avslappnat sen jag och gubben. Och vad skulle jag vara utan mina fina vänner ❤som ställt upp på mig samt min fina mor som också hjälper mig sjukt mycket ❤ 
Saker tär på en men mitt kallt ihop så knackar det på dörren och där står han min älskade man, som jag knappt sett till de senaste veckorna som jag trots allt blir sambo med i helgen, med en bukett av underbara rosor!

❤Vackra skapelser i det röriga livet! ❤Det gör livet lite mer värt! ❤

Ta vara på det du har och se till att du får det du vill ha!
Universum ger dig allt du vill ha! 

❤Kärlek❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)