Sidor

onsdag 17 juli 2013

Vi drog till Zoo

För några dagar sedan tog vi Tåget 

Zoo

Barnen leker isbjörn-fånga Sälen haha
Så stor är en isbjörn eller rättare sagt så små är vi! Jag fick ingen bild på mig haha
Många djur hade fått ungar ex tiger och elefant

A drog med jeepen på safari för att jaga m Yuri
Lejon av alla dess sorter


Stroke a pose?
Ansiktsmålning! Hon lyste som en sol :) ompysslande !
Face and pose!
Sengångare fritt i regnskogen

Fjärilar och krokodiler! Paddor och banditer?


Ser ni här ovanför den genomskinliga fjärilen? Skitcoolt!


Och massa mer :)

Visst var där många spännande djur att se- gillar jag att se djur? Jovisst! Stressade djur? -eh, nej! Tycker jag de hade alldeles för små inhägnader?! Eh japp! Sjukt- magont- åker inte dit igen av egen vilja. Trevlig dag? Absolut!

Har ni varit på zoo i Köpenhamn? Hur upplevde ni det? 
Min dotter uppskatta  ansiktsmålningen och isbjörnspelet! 
Hmm... 

Tudels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)