Sidor

torsdag 17 januari 2013

Kyss din padda så blir det din....

....sängkamrat?! Well... Lite åt det hållet. Jag har hittat nån bra matte-app till dottern och lite annat skoj till mig. Instagram har jag fått igång lite mer. Dorpan heter jag såklart.

Det lite tråkiga är att Aurora va kass inatt men har varit lugnt sen dess. Peppar så har jag inte blivit sjuk - så kan va något hon ätit. Hon ska till sin pappa i helgen så jag hoppas hon fårades bra. Själv är jag ledig. Jobbar lite bara. Känner jag behöver det...

Lite som behöver fixas och ordnas upp. Långpromenader är definitivt planerade. Önskade att det fanns annat planerat med men det får va som det är. Så imorgon ska jag sola, klippa till luggen, hämta en skrivare som jag köpt asbilligt till min kära mamma.

Sen blir det naglar på kvällen och ev mina egna med, tänkt göranden i etapper haha.. Men hur?!

Tankarna är som igår- bara att jag sover på soffan inatt igen..

Livet är bra skumt och ibland måste man öppna ögonen förvaltat se vad man har framför sig innan det kanske är borta. En god läxa till alla!

Godnatt och ta vara på vad ni har!

Ett heja till mig och Pinky som sätter minus på vågen!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt trevligt så blir jag glad =)